Sunday, June 22, 2014

Thank you! :D  6/21上映会終了致しました。





6/21(Sat) ART HOUSEでのアニメーション上映会無事に終了致しました。
あいにくの天気となってしまいましたが、雨のなか足を運んでくださった
皆様どうもありがとうございました!
個人的な好み満載で選んだセレクションのプログラム
楽しかったと言って頂けて嬉しかったです〜
拙い翻訳字幕で伝わりきらなかったこともあるのですが
気に入りの作品が見つけて帰って頂けたら幸いです。

会場に用意した紅茶たちも好評で、取り寄せたかいがありました笑

******************

thank you for the everyone who turned up for the screening event at ARTHOUSE.
and thank you very much for filmmakers and friend who helped me to organized.

the screening event goes well, Im really glad to had a opportunity to show such a nice animation shorts.
hope people could find favorite film! :D



No comments:

Post a Comment